skip to Main Content

Procedura zgłaszania reklamacji w Eldomix Agnieszka Cisowska

Firma Eldomix AC  dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty w obu sklepach (tym stacjonarnym i internetowym www.domofony.sklep.pl) były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.

Reklamację z tytułu gwarancji można zgłosić:

    • bezpośrednio w autoryzowanym zakładzie serwisowym danego producenta
    • za pośrednictwem Sprzedającego osobiście lub wysyłając produkt na adres podany na dowodzie zakupu.

Adresy autoryzowanych zakładów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu, ewentualnie na stronach internetowych producentów. Można je również otrzymać naszym sklepie

Reklamację z tytułu rękojmi

Każde urządzenie sprzedawane przez nas ma 2-letnią gwarancję producencką.

Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, gdy stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

Produkt należy oddać do Sprzedającego osobiście lub wysyłając na adres podany na dowodzie zakupu. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

WARUNKI ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

1. W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:

    • dowód zakupu produktu,
    • ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie),
    • szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację) – w tym celu zalecamy wypełnienie właściwego formularza reklamacji dostępnego pod jednym z linków na dole tej strony,
    • reklamowany produkt

PRZEBIEG PROCESU REKLAMACJI U SPRZEDAWCY

1. Rejestracja reklamacji u Sprzedawcy.

2. Wydanie potwierdzenia zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej.

3. Przekazanie przez Sprzedawcę produktów do właściwego autoryzowanego zakładu serwisowego wraz z podanym opisem usterki w celu wykonania naprawy lub ekspertyzy technicznej.

Jeżeli chcesz zareklamować towar, skorzystaj z najprostszej i najwygodniejszej dla Ciebie formy zgłaszania reklamacji, jaką jest kontakt telefoniczny, e-mailowy, listowy lub osobisty w siedzibie firmy:

Kontakt EldomixACPrzy odbiorze zakupionego produktu w Sklepie lub dostarczeniu pod wskazany adres należy sprawdzić, czy produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych (wgnieceń, otarć, rys itp.). W razie ich stwierdzenia w obecności pracownika firmy dostawczej należy sporządzić protokół szkody i nie przyjmować uszkodzonego produktu.

Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki spisz protokół szkody kurierskiej.

Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Można tego dokonać w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.

Wypełnij poniższy formularz zgłoszenia szkody podczas dostawy. Zadzwoń lub napisz maila załączając skan protokołu szkody i skan formularza zgłoszenia szkody podczas dostawy.

PLIKI DO POBRANIA:

Zgłoszenie Reklamacji

Niezgodność towaru z umową

Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Back To Top